Phantom Blade Zero Digital Deluxe Edition
Framed for murdering his master, Soul suffers a devastating wound to the heart, leaving him just sixty-six days to live. Alone and hunted, he roams the Wulin, determined to unravel a conspiracy that has ensnared the martial world.
Explore the mysterious Phantom World, where shifting light and shadow conceal mysteries at every turn.
Master over 30 primary weapons and more than 20 unique Phantom Edges, wrested from the hands of fallen foes.
Will the next turn leave the sands stained with blood, or lead you back from the brink of death?
Martial arts, cold steel, mechanical prosthetics, crumbling industrial ruins, traditional Chinese aesthetics, and modern rock music.
Powered by Unreal Engine 5 and cutting-edge motion capture technology, renowned martial arts choreographers from the golden age of wuxia cinema collaborated to bring authentic Chinese kungfu to life. Every strike and stance in Phantom Blade Zero is rooted in real martial techniques.
Experience the timeless allure of Chinese kungfu through breathtaking cinematic action.