SILENT HILL f
Hinako's hometown is engulfed in fog, driving her to fight grotesque monsters and solve eerie puzzles. Uncover the disturbing beauty hidden in terror.
In 1960s Japan, Shimizu Hinako's secluded town of Ebisugaoka is consumed by a sudden fog, transforming her home into a haunting nightmare.
As the town falls silent and the fog thickens, Hinako must navigate the twisted paths of Ebisugaoka, solving complex puzzles and confronting grotesque monsters to survive.
Immerse yourself into Hinako's world imagined by renowned author Ryukishi07, with entrancing music, including pieces by Akira Yamaoka, and beautiful visuals in a gripping tale of doubt, regret, and inescapable choices. Will Hinako embrace the beauty hidden within terror, or succumb to the madness that lies ahead?
Discover a new chapter in the SILENT HILL series, blending psychological horror with a haunting Japanese setting.
This game is a self-contained story within the SILENT HILL series. Set in 1960s Japan, SILENT HILL f presents a new side of psychological horror.
The setting of the game, a small mountain town in 1960s Japan called Ebisugaoka, as well as the story and characters, have been created just for this game.
From the cryptic lines spoken by Hinako’s friends to the eerie events unfolding around her, the story keeps you guessing.
Are the strange phenomena real? A product of Hinako’s imagination? Or something born from ancient local beliefs?
Immersive 3D audio surrounds the player, amplifying tension and unease—even the faintest movement behind you feels disturbingly close.
There are five endings in total—revisit the game to uncover the full truth behind the mystery.