Star Trek Online
Free-to-Play – Experience a triple-A MMO game for free. Play from level 1 to 65 free of charge!
You Are the Captain - Partake in epic space battles and lead away teams across unknown worlds, interacting with allies and battling enemies.
Choose Your Faction – Fight for the Federation, Romulan Republic, or Klingon Defense Force, each with vastly different ships and tactics.
Total Customization – Create and customize a Captain from any species in the galaxy, or even make your own! Even your ship can be customized, from color to construction.