GigaBash
Claim your place as king among Titans! GigaBash is a multiplayer arena brawler with gigantic film-inspired kaiju, larger than life heroes, earth-shattering special attacks and fully destructible environments.
GigaBash combines the chaos and creativity of titles like Power Stone, Super Smash Bros Ultimate and War of Monsters with the jaw-dropping scale of the classic kaiju movies.
Play as either a rampaging Titan or a Titan-hunting mecha; summon lightning from the heavens, use a radio tower as a baton, or roll a whole district (and your enemies) into a single massive snowball. Wreak enough havoc and you'll evolve into your final form, the terrifyingly titanic S-Class.