The Elder Scrolls Online
Every legend starts somewhere and in The Elder Scrolls Online, it starts with you. Write your story into a vibrant chapter of Tamriel’s distant past that takes place nearly 1,000 years before the iconic TES V: Skyrim, and discover a world steeped in adventure and possibility.
Step into new stories and experimental content inspired by classic TES history, delivered every three months. Play and unlock epic rewards with Tamriel Tomes.
Travel Tamriel and discover a world of adventure. Explore mushroom forests in Morrowind, battle Daedra in Oblivion, or duel other players in PvP combat.
Immerse yourself in storytelling crafted with the same spirit as your favorite Elder Scrolls games. Discover an ever-growing world with friends or solo.
Choose from an array of quests and challenges that fit your desires and ambitions. Make this Elder Scrolls world your own - you belong here.