1348 Ex Voto
Oplev den barske virkelighed i den italienske senmiddelalder gennem øjnene på en modig adelig, hvis liv er ved at ændre sig fundamentalt. Følg Aeta (Alby Baldwin), en ung omstrejfende ridder, på en brutal rejse gennem Italien for at finde og redde sin ven Bianca (Jennifer English).
1348 Ex Voto er et spændende tredjepersons action-eventyrspil inspireret af klassikere inden for genren samt ridderfortællinger.
Oplev et Italien inspireret af det 14. århundrede, plaget af politiske stridigheder og landflygtighed. Banditter, lejesoldater og religiøse fanatikere går amok, mens pesten hærger på landet og i byerne.
Oplev spændende sværdkampe i filmiske slag inspireret af historisk europæisk kampsport og animeret ved hjælp af trænede Performance Capture-skuespillere.
Brug Aetas kampviden til at overraske og overvinde dine fjender ved strategisk at vælge mellem 2 forskellige kampstillinger, 1- og 2-hånds. Find færdighedsbøger i løbet af dit eventyr for at låse op for nye kombinationer og tilpasse Aetas sværdkamp med forskellige våbendele.
Fra middelalderlandsbyer til slotte og de smukke græsklædte bjergsider i Appennino til resterne af det klassiske Rom kan du udforsk et storslået 14. århundredes Italien gennem øjnene på en omstrejfende ridder. Søg i dine omgivelser for at finde smykker og skatte, der kan fuldende din samling.