1348 Ex Voto
Staw czoła trudnej rzeczywistości późnego włoskiego średniowiecza, wcielając się w odważną szlachciankę, której życie wkrótce ulegnie radykalnej zmianie. Jako Aeta (Alby Baldwin), młoda błędna rycerka, udaj się w pełną niebezpieczeństw podróż przez Włochy, aby odnaleźć i ocalić swoją najdroższą przyjaciółkę, Biancę (Jennifer English).
„1348 Ex Voto” to ekscytująca, trzecioosobowa przygodowa gra akcji, dla której inspiracją były opowieści o rycerzach i pochodzące z nich motywy.
Odkrywaj XIV-wieczne Włochy, kolebkę walk politycznych i epokę masowej migracji ludności wiejskiej do miast. Bandyci, najemnicy i fanatycy religijni sieją spustoszenie, a na wsiach i w miastach szaleje zaraza.