Age of Wonders 4
Overtag tronen i dit eget eventyrrige i Age of Wonders 4! Udforsk nye magiske riger med Age of Wonders' karakteristiske blanding af 4X-strategi og turbaseret, taktisk kamp. Tag kontrol over en fraktion, der vokser og ændrer sig i takt med, at du udvider dit imperie med hvert eneste træk.
Triumph Studios’ prisvindende strategiserie er trådt ind i en ny tidsalder og tager spillets ikoniske imperiebyggeri, rollespil og krigsførelse til det næste niveau. Et nyt begivenhedssystem til historiefortælling og imperier, der kan tilpasses enormt, giver en oplevelse med uendelig genspilningsværdi, hvor hvert spil tilføjer et nyt kapitel til din evigt voksende saga.
Mægtige trolddomskonger er vendt tilbage til rigerne for at regere som guder blandt menneskene. Hent og lær at mestre de magiske hovedværker, så du kan udvikle dit folk og blive klar til et storslået slag, der vil afgøre fremtiden.