40th Anniversary Premium Edition
Four players dropped into the boots of Colonial Marines deployed to the most hostile corners of the Aliens universe. This is not a rescue mission – it’s a fight for survival. Xenomorphs stalk the corridors, ambush from the shadows, and swarm in overwhelming numbers. Every room could be your last. Coordinate with your fireteam, leverage each class’s unique abilities, and adapt on the fly as encounters escalate from tense standoffs to all-out war. With deeper squad mechanics, more ferocious enemies, and a fully customizable Specialist class, AFE2 delivers the definitive co-op Aliens experience.
To celebrate 40 years of the Aliens franchise, Colonial Marines can equip an iconic loadout with Ripley’s battle tested gear as part of the Hive Exterminator Pack. This includes an exclusive weapon, outfit, and unique perk & traits that prepare you for survival.
Also included for fans of Aliens: Mondo Pest & Aliens: Mondo Heat is Herk’s Mondo Pest Pack where marines can lock in with Herk's iconic weaponry & gear to become a one-man interplanetary exterminator.
This premium edition is a must-have for every Aliens fan to equip them with the legendary tools to withstand any Xenomorph swarm that comes their way.