Amerzone - The Explorer's Legacy
Wyrusz na poszukiwanie wielkich białych ptaków w mistycznej krainie pełnej sekretów! Odpowiedz na zew przygody i wyrusz do Amerzone, zapomnianego kraju w Ameryce Łacińskiej, aby spełnić ostatnie życzenia zmarłego odkrywcy.