Amerzone - The Explorer's Legacy
Sırlarla dolu gizemli bir yerde Devasa Beyaz Kuş arayışına çıkın! Rahmetli bir kâşifin son arzularını yerine getirmek için unutulmuş bir Latin Amerika ülkesi olan Amerzone’a giderken keşif çağrısına yanıt verin.