Amerzone - The Explorer's Legacy - Deluxe Edition
Odkryj „Amerzone Digital Deluxe Edition”, gdzie znajdziesz wyjątkowe materiały opracowane specjalnie przez Microids Studio Paris i stanowiące uzupełnienie opowieści oraz uniwersum przedstawionego w grze. Dzięki nim gracze mają możliwość poznania kulisów prac nad remakiem oraz świata stworzonego przez Benoîta Sokala.