Resmi Oyun Müzikleri Paketi
Assassin's Creed'in yaratıcısının bu yeni macerasında insan evriminin destansı hikâyesinin bir parçası ol ve 10 milyon yıl önce başlayan bu yolculuğa ilk gününden katıl.
İnsanlığın şafağındaki Neojen Afrika'yı KEŞFET. Nefes kesici her manzaranın etrafında tehlikeler kol geziyor.
Yeni toprakları keşfederken korkuyu yenerek bölgeni GENİŞLET ve sayınızı arttırmak için klanını büyüt.
Bu oyun müziği albümündeki Afrika ritmlerinden esinlenerek özel olarak hazırlanmış 18 özgün enstrümantal parça ile Ancestors: The Humankind Odyssey dünyasının derinliklerine dal.
Beste ve düzenlemelerini Montreal, Quebec'teki Breakglass Studios'tan Mamo Koba ve James Benjamin'in yaptığı müzikler her biri farklı alanlardan gelen ve dolayısıyla eserlere farklı renk ve tınılar katan çok çeşitli müzisyen ve vokalistlerin katkılarıyla yaratıldı.