Anno 117: Pax Romana
Türe yön veren inşa serisi, Anno 117: Pax Romana ile şimdiye kadarki en iddialı haliyle dönüyor.
Vali olarak inşa ve yönetim şekliniz; hikâyenizi, vatandaşlarınızın kaderini ve vilayetlerinizin geleceğini şekillendirecek. Diğer valilerle işbirliği mi yapacaksınız yoksa rakiplerinize meydan okuyarak askeri gücünüzü mü kanıtlayacaksınız? Barışın bedeli seçimlerinize bağlı.
Vilayetlerinizi eşsiz detay, esneklik ve ölçekle inşa edin. Çocukların sokaklarda köpekleri kovalayışını veya binlerce kişinin arenada tezahürat yapışını izleyin. Latium'un güzel kalbinden Albion'un gizemli Kelt sulaklarına kadar gördüğünüz tüm topraklarda... Yani hiçbir Romalının bulunmak istemediği yerlerde inşa yapın.
Roma İmparatorluğu'nun zirvesinde, hayallerinizdeki şehirleri tasarlarken halkınızın ihtiyaçları ile imparatorun amansız talepleri arasında dengeyi sağlayın. İmparatorluk içinde ittifaklar kurun veya stratejik kara ve deniz muharebeleriyle gücünüzü gösterin. Hatta imparatorun kendisine bile meydan okuyabilirsiniz. Tabii bunun sonuçları olacaktır.
Vali olarak verdiğiniz her karar belirleyici olacak. Yerel Kelt kültürünü mü onurlandıracaksınız yoksa Roma geleneklerine mi uyacaksınız? Diplomasi ve ticaretle eyaletlerinizi büyütün veya askeri güçle fetihler yapın. Seçimleriniz sadece vatandaşlarınızın ve vilayetlerinizin geleceğini değil, aynı zamanda kendi hikâyenizi de şekillendirecek.