Poszukiwacz artefaktów
Gra RPG typu 3D Roguelike Survivor. Kontynent Aurorium to tylko gra bogów. Możesz zdobywać artefakty, zabijając wrogów. Jak wykorzystać moc artefaktów, aby zagrać w grę bogów? Aby zakończyć grę? Czy po prostu być bogiem samemu. Poszukiwacz Artefaktów, Twój wybór.
Poszukiwacz Artefaktów: Zmartwychwstanie to gra RPG typu 3D Roguelike Survivor. Gra bogów, z Aurorium jako planszą, a wszystkimi śmiertelnikami jako ich pionkami i mieczami. Możesz zdobywać artefakty, zabijając zepsute wrogów, zbierając złoto, aby wymienić je na artefakty u tajemniczych kupców. Jak wykorzystać moc artefaktów, aby zagrać w grę bogów? Aby zakończyć grę bogów lub samemu stać się bogiem. Poszukiwacz Artefaktów, Twój wybór.
Intensywne bitwy w szybkim tempie, po każdej bitwie możesz kupić artefakty, aby zwiększyć swoją moc!
Setki różnych artefaktów z dopasowanymi umiejętnościami, aby stworzyć szeroką gamę synergii więzi i wykorzystać moc tej synergii do wyzwania wrogów na wyższym poziomie!
Wydarzenia podobne do RPG, różnorodne wybory, penetrowanie lochów, odkrywanie magicznych światów, zaprzyjaźnianie się z różnymi bohaterami i odblokowywanie nowych postaci!