Assassin's Creed Mirage Deluxe Edition
Deluxe Edition; Prince of Persia'dan ilham alan bir kıyafet, kartal, binek kaplamaları, silahlar ve daha fazlasını içeriyor!
Dokuzuncu yüzyıl Bağdat'ının kalabalık sokaklarını arşınlarken azılı sokak hırsızı Basim'in adalet ve cevap arayışına katılın. Ölümcül bir Usta Suikastçı olun ve Basim'in kaderini hiç düşünemeyeceği şekilde değiştirin.
Halkın her hareketinize hiç olmadığı kadar tepki gösterdiği, capcanlı ve kalabalık şehri arşınlayın, dört özgün bölgenin sırlarını keşfedin.
Dijital oyun müziği ve sanat kitabına, çıkışının ardından oyunun resmî web sitesinden erişin: assassinscreedmirage.com\digital-artbook.