Astrumis - Survive Together
The Friend Pass lets you join a friend who owns the full version of the game — for free!Communication and teamwork are crucial in surviving this eerie space adventure!
Astrumis - Survive Together is an exclusively co-op horror game designed for two players. One player controls a survivor on an abandoned spaceship and the other the ship itself. They must work together to navigate the ship, solve puzzles & minigames and survive against the mysterious monster.
Play as the survivor - John Kowalski. Walk around the ship and come face to face with the invisible monster. Heed instructions from the other player on how to avoid it and stay alive.
Play as mission control - Yang Sungbin. Even though the monster is invisible to the naked eye, security cameras can reveal his location. Take control of them to help the other player navigate the spaceship safely.
Solve a variety of cooperative minigames. None can be completed alone, each requires you to work together with the other player.
Inspired by games like A Way Out and Keep Talking and Nobody Explodes - this project is made by a single developer in Unreal Engine 5, so please be patient, any updates will take time.
By playing Astrumis - Survive Together you agree to the privacy policy attached below.