Astrumis - Survive Together Friend's Pass
The Friend Pass lets you join a friend who owns the full version of the game — for free! Just download the Friend Pass and enjoy the full online co-op experience together. Only one player needs to own the game!
This version also acts as a free demo: if both players use the Friend Pass, you can team up and play through three levels at no cost.
By playing Astrumis - Survive Together you agree to the privacy policy attached below.