Astrumis - Survive Together
Dzięki Friend Pass możesz dołączyć do znajomego, który ma pełną wersję gry — całkowicie za darmo!Komunikacja i praca zespołowa są kluczowe, jeśli chcesz przetrwać tę niesamowitą kosmiczną przygodę!
Astrumis - Survive Together to gra typu horror, przeznaczona wyłącznie dla dwóch graczy. Jeden z nich steruje ocalałym na opuszczonym statku kosmicznym, a drugi samym statkiem. Muszą współpracować, aby nawigować statkiem, rozwiązywać zagadki i minigry oraz przetrwać w starciu z tajemniczym potworem.
Graj jako ocalały - John Kowalski. Spaceruj po statku i spotkaj się twarzą w twarz z niewidzialnym potworem. Słuchaj instrukcji drugiego gracza, jak go unikać i przetrwać.
Graj jako kontroler misji - Yang Sungbin. Chociaż potwór jest niewidoczny gołym okiem, kamery bezpieczeństwa mogą ujawnić jego lokalizację. Przejmij nad nimi kontrolę, aby pomóc drugiemu graczowi bezpiecznie nawigować statkiem kosmicznym.
Inspiracją były gry takie jak A Way Out, Keep Talking and Nobody Explodes - projekt ten tworzy jeden deweloper w silniku Unreal Engine 5, prosimy więc o cierpliwość, ponieważ wszelkie aktualizacje mogą zająć trochę czasu.
Grając w Astrumis - Survive Together akceptujesz politykę prywatności załączoną poniżej.