Aztecs: The Last Sun 系统要求
Relive the duality of Aztecs: The Last Sun, its challenging city-bulding and the suspenseful tension of survival with this diverse and eclectic selection of music from the game. From calm and tranquil compositions to dramatic, pulse-pounding melodies, the soundtrack for Aztecs: The Last Sun is as diverse as the game itself. The OST contains 15 tracks.