Aztecs: The Last Sun
Rule Tenochtitlán in this survival city-builder where gods decide your fate. Confront the Moon Goddess and her generals. Delve into the intricate story, survive the nights in the Sandbox mode, or build freely in the Creative mode. The last sun is yours to save, or… lose!
Take on the role of the Tlatoani, the divine ruler of Tenochtitlán. Build your city upon the waters of Lake Texcoco, lead your people to glory, and bring the long war against the Moon Goddess to its final reckoning.