Aztecs: The Last Sun - Ultimate Edition
Enjoy a special skin for your temple, the heart and soul of your city creation, only available in the Digital Supporter Pack (or as part of the Ultimate Edition).
Just like the decisions you have to make in the game on your path to greatness and saving your people, the collection of the eclectic music of Aztecs: The Last Sun will stay with you long after the game is over. Relive the tension, the glory and the joy of the survival-infused city builder at home or wherever you go with 15 tracks featured in the game.
Aztec cuisine was not only for sustenance or survival. It was a vital part of their religion, culture as well as society and still has an impact on present food creations. This cookbook contains 25 recipes to bring traditional Aztec and Mexican food to your home. The appetizers, main courses and deserts can be easily recreated in your own kitchen and take you and your taste buds on a culinary journey to Central America. Enhanced by beautiful pictures of the finished dishes, the recipes in this cookbook will become your go-to inspiration from finger foods to wholesome soul food and beyond.
Please note: The official guide book for Aztecs: The Last Sun as well as the official cookbook are only available in English and German.