Aztecs: The Last Sun - Digital Supporter Edition
This collection of digital content will not only enhance your gaming experience, but bring the legacy of the Aztecs right into your home.
Enjoy a special skin for your temple, the heart and soul of your city creation, only available in the Digital Supporter Pack (or as part of the Ultimate Edition).