Bladesong
Twoim zadaniem jako kowala w Eren Keep jest przeobrażanie stali w coś o wiele cenniejszego niż złoto. Klienci przychodzący z brzęczącymi monetami w kieszeni mają określone wymagania, szukając ostrza równie pięknego co zabójczego. Sprostaj ich oczekiwaniom, doskonal swój kunszt i znajdź zaufanych towarzyszy w miejscu będącym jedną z ostatnich ostoi cywilizacji.
Pomimo tego w mrocznych zakamarkach Eren Keep coraz głośniej słychać szepty o buncie. Tajemnicze zniknięcie poprzedniego kowala jest jak zły omen, który kładzie się cieniem na roli, w którą się wcielasz. Wszakże musisz ją odegrać, gdyż w Eren Keep właściwe ostrze we właściwych rękach może zmienić wszystko.
Odwiedzaj barwnie przedstawione miejsca wokół Eren Keep, od tętniącego życiem Placu Cytadeli po lokalną gospodę — Bar pod rogatym niedźwiedziem, gdzie znajdziesz rozmaite możliwości, przyjaciół lub odrobinę wytchnienia. Czy wykonując miecze dla różnych frakcji Eren Keep – awanturniczych Wron czy uczonych Magisterium – podzielisz ich wizję odzyskania upadłego świata? A może twoje rosnące wpływy przyciągną milczący wzrok Króla w Masce?
Rozbuduj swoją kolekcję części miecza w trybie kampanii, a w rozbudowanym sandboksowym trybie kreatywnym wykuwaj swobodnie to, na co masz ochotę, mając do dyspozycji pokaźny elementów, narzędzi, materiałów i grawerunków. Używaj magicznych słów, aby w łatwy i szybki sposób udostępniać swoje dzieła aktywnej społeczności kowali Bladesong. Znajdź inspirację w regularnych wyzwaniach społecznościowych i dołącz do klubu czempionów!