Wraz z premierą Bladesong w wersji wczesnego dostępu chcemy zapewnić graczom dostęp do narzędzi wytwarzania mieczy, które budowaliśmy i testowaliśmy przez kilka ostatnich lat w trybie kreatywnym gry. Z pomocą graczy pragniemy jeszcze bardziej dopracować wspomniane narzędzia i jednocześnie rozwinąć rozgrywkę w trybie fabularnym, a także przygotować pozostałe części w ambitnej warstwie narracyjnej Bladesong.
W 2026 roku zamierzamy rozbudować fabułę i zakończyć prace nad wszystkimi głównymi funkcjami wytwarzania mieczy, natomiast premiera wersji 1.0 jest planowana na rok 2027.
Wersja wczesnego dostępu rozpoczyna się od narracyjnego prologu i pierwszego rozdziału opowieści Bladesong. Planowane jest rozszerzenie wątku fabularnego do łącznie pięciu części. Wytwarzanie mieczy będzie cały czas udoskonalane i wzbogacane o coraz większy asortyment części i materiałów, a także nowe elementy, takie jak powykręcane ostrza, nieregularne zbrocza oraz dalsze możliwości w zakresie modyfikacji kształtu części, poprawione opcje eksportowania oraz inne funkcje.
Obecnie tryb fabularny zawiera prolog, a także rozbudowany pierwszy rozdział. Gracze mogą wytwarzać miecze z ponad 150 części i ponad 30 materiałów, nakładać bogate grawerunki, a następnie udostępniać swoje dzieła znajomym albo eksportować je w postaci plików STL do wydruku 3D.
Zbliżając się do premiery Bladesong w wersji 1.0, odpowiednio dostosujemy cenę gry do postępów w jej produkcji.
Czytamy każdy wpis zamieszczony na naszych kanałach społecznościowych i jesteśmy nieustannie obecni na naszym oficjalnym serwerze Discorda, gdzie możecie udostępniać swoje miecze, dzielić się pomysłami, zgłaszać błędy i brać udział w wyzwaniach społeczności, aby przesunąć granice możliwości w Bladesong.