Blood and Zombies
It's the age of blood, guts & meat. A zombie virus spread throughout the population, turning millions into ravenous, mutating monsters. Humanity stands on the brink of extinction. That's where you come in. The world can still be won back through superior firepower. Take charge of the counter-attack, wipe out waves of zombies through seemingly endless nights & win back Earth!
Blood and Zombies is a hybrid of tower defense and FPS. Select 1 of 4 heroes, deploy to the war zone & build up a fortress to withstand the zombie horde, then fight again.
Deploy and build up your fortress, from a small outpost to an impregnable bunker capable of defeating a horde of any size.
Choose from among dozens of defensive structures, from landmines, through conventional machine guns, to Tesla towers capable of frying dozens of zombies at once.
Adapt your strategy. Focus on traps? Maybe autonomous turrets? Geometry corralling zombies for a well-placed grenade?
Control one of four playable heroes, each with a unique skill tree that you unlock after each surviving a wave.
Create your loadout from over a dozen primary and secondary weapons, matching your playstyle.
Destroy over fifty distinct types of zombies, out for your blood. Careful, these not only bite, but use weapons!
Every battle is different. Experiment with loadouts, defenses, skills, and strategies.
Do you go all out, spending money as it comes in? Or do you risk defeat and save up for the top tier guns and turrets? Or somewhere in between?