Blood and Zombies
"We want to make the good game we can, and even in beta we’ve learnt that working directly with our community is the best way to do that. Early Access is a way for us to receive valuable feedback, collaborate with our players on what they want to see, and keep our players in mind at every step of the development cycle.”
“For at least one year, but depending on player feedback and the amount of content we choose to put into the final game, it may take longer.”
"Many crucial elements of Blood And Zombies are already set. The full version will contain character skills, multiplayer, more maps, more enemies and bosses, new building elements, a huge variety of different weapons and we have plans to add melee weapons.""
Of course, the current version is not complete yet and we are planning to add much more awesome features to the game and improve existing elements.”
“Yes, we are gradually planning to increase the price during Early Access when we add new content to the game.”
“Community involvement is very important for us. We are working closely with our community, interacting on the forums to gather ideas and suggestions, as well as conduct regular surveys to obtain the specific feedback from the community.”