Blood and Zombies
"En az bir yıl boyunca ama oyuncu geri bildirimine ve son oyuna koymaya karar verdiğimiz içerik miktarına bağlı olarak daha uzun sürebilir."
"Blood and Zombies'in birçok önemli unsuru halihazırda belirli. Tam sürüm karakter becerilerini, çok oyunculu modu, daha fazla haritayı, daha fazla düşmanı ve bölüm sonu canavarını, yeni inşaat unsurlarını, çok fazla birbirinden farklı silah çeşidini içerecek ve yakın dövüş silahlarını ekleme planlarımız da var."
Tabii ki, oyunun mevcut sürümü henüz tam değil ve oyuna çok daha fazla harita özellik eklemeyi ve mevcut unsurları iyileştirmeyi planlıyoruz."