Bonfire Peaks
Bonfire Peaks to pełna łamigłówek gra o godzeniu się z przeszłością, którą stworzył Corey Martin, a współtworzył i opublikował Draknek, twórca A Monster's Expedition i Cosmic Express.
Rozwiąż ponad 200 starannie opracowanych łamigłówek w tym zapierającym dech w piersi wokselowym świecie. W tej drobiazgowo zaprojektowanej grze nie znajdziesz zbędnych wypełniaczy. Na graczy czekają satysfakcjonujące wyzwania i zaskakujące nowe mechanizmy, które raz za razem rozpalać będą w Tobie iskrę zainteresowania.