Bonfire Peaks
Bonfire Peaks, Corey Martin tarafından geliştirilen, yayıncılığını ve ortak yapımcılığını A Monster's Expedition ve Cosmic Express'in yaratıcısı Draknek'in üstlendiği, içsel meseleleri çözmekle ilgili bir bulmaca oyunudur.
Nefes kesici güzellikte voksel temelli bir dünyada ustalıkla tasarlanmış 200'den fazla bulmaca arasında dolaş. Mükemmel bir şekilde incelikle hazırlanmış bir deneyim yaratmak için boş içerikler ateşe atıldı ve oyuna olan ilgini sonuna kadar canlı tutacak cömertçe ödüllendirici mücadeleler ve şaşırtıcı yeni mekanikler eklendi.