Borderlands 3
Powstrzymaj fanatyczne Bliźniaki Calypso przed zjednoczeniem klanów bandytów i zdobyciem największej władzy w galaktyce.
Wciel się w jednego z czworga nowych niepowtarzalnych Vault Hunterów, z których każdy posiada własne niepowtarzalne zdolności, styl gry, zaawansowane drzewo umiejętności i mnóstwo opcji personalizacji. Wszyscy Vault Hunterzy potrafią siać chaos w pojedynkę, ale dopiero w drużynie są naprawdę nie do zatrzymania.
Odkryj nowe planety poza Pandorą, z których każda ma własne niepowtarzalne krajobrazy i wrogów do zniszczenia. Przebijaj się przez niebezpieczne pustynie, walcz w ogarniętych wojną miastach, przemierzaj zabójcze bagna i nie tylko!
Graj z każdym, kiedy chcesz — online lub na dzielonym ekranie — niezależnie od poziomu czy postępów solo. Wspólnie z towarzyszami z drużyny pokonaj wrogów lub zalicz zadania, a nagrody zachowasz dla siebie. Tu dla każdego wystarczy łupów.