Business Tour - Board Game with Online Multiplayer
"Business Tour" is a free to play multiplayer tabletop game. Build your monopoly with friends. Complete daily tasks, compete against the other players and receive rewards!
"Business Tour" simple and entertaining gameplay allows you to come up with many interesting strategies, come to agreements with your rivals and even enter into conspiracies against other players. Apart from that, the game helps you to reveal your inner entrepreneurial qualities. For precisely this reason, children and adults alike can enjoy this game equally.
"Business Tour" allows you to play a classic tabletop game online with your friends. The main advantage of "Business Tour" is that it's easy to learn to play, but that doesn't mean it's easy to win. You'll have to use all your bravery and business acumen to defeat real opponents. Difficulty and unpredictability make the classic table-top game more interesting, and the gameplay more diverse.