What is Business Tour?
Business Tour is a free-to-play online multiplayer board game inspired by classic economic strategy games. Players compete to build monopolies, bankrupt opponents, and master a variety of special mechanics including auctions, chance events, and strategic upgrades.
Solo Public Table, Friend Public Table, Tournament, 1 vs 1 Mode, Map Editor, and Tutorial do not require players to purchase any content to play. All purchases are optional and provide only cosmetic or convenience benefits.
Fortune Wheel: Earn spins by completing daily quests to win match tokens, chests, and tournament tickets.
Capitalist Wheel: Spend tokens to win tournament entries, cosmetics, and gadgets.
No. In-app purchases in Business Tour are not refundable. Please review purchases carefully before confirming.
Yes. Cross-platform play is supported between Windows and MacOS through the Epic Games Store.