Call of the Sea
Yıl 1934, Güney Pasifik'in ıssız noktaları... Norah, kaybolan kocasının keşif gezisinin izinde okyanusu aştı ve kendisini kayıp bir medeniyetin kalıntılarıyla bezeli isimsiz ve unutulmuş bir yerde, cennet gibi yemyeşil bir adada buldu.
Ada hangi tuhaf sırları saklıyor ve Norah, gerçeği arayışında neleri gün yüzüne çıkarabilir?
Kocasının neden ortadan kaybolduğuna ışık tutma ve aslında kim olduğunu öğrenme serüvenine çıkan bir kadına dair büyüleyici bir karakter incelemesini deneyimle. Norah, Cissy Jones (Firewatch) tarafından baştan sona seslendirildi.