Century: Age of Ashes
Century: Age of Ashes, wieloosobowa gra ze zmaganiami smoków w modelu free-to-play, jest już dostępna do pobrania za darmo! Spersonalizuj swojego smoka i rzuć się do boju na arenie, aby zyskać miano legendarnego Dragoneera. Spopiel przeciwników i podbij nieboskłon!
Przekonaj się, jak intensywna może być rozgrywka w dynamicznych bitwach online gry Century: Age of Ashes! Rzuć się do boju na arenie w pojedynkę lub ze znajomymi i walcz o przetrwanie w ekscytujących trybach gry PvP i PvE.
– Outbreak (PvE): połącz siły z innymi graczami, aby chronić wieże Hel's Breach przed hordami przerażających wrogów.
– Carnage (PvP): śmiertelnie groźne starcia ze specjalnymi wzmocnieniami. To drużynowa rozgrywka typu deathmatch dla jeźdźców smoków!
– Gates of Fire (PvP): dwie drużyny walczą o kontrolę nad flagą. Punkty zdobywa się, przelatując z flagą przez bramki!
– Spoils of War (PvP): wykradnij złoto smokom i przeciwnej drużynie, jednocześnie chroniąc własne gniazdo i reagując na nieprzewidziane sytuacje!
– Survival (PvP): każdy dragoneer na każdego! Zmierz się z innymi graczami w zaciekłej i niemiłosiernej potyczce „każdy na każdego”.
Wybieraj spośród 4 klas o unikalnych zdolnościach i ciesz się różnymi stylami gry! Dezorientuj wrogów i osłaniaj ważne cele jako Windguard, ścigaj i niszcz jako Marauder, skrywaj się i zastawiaj pułapki jako Phantom, pędź i zrzucaj błyskawice na przeciwników jako Stormraiser albo pętaj wrogów roślinnością jako Thornweaver!
Wyróżnij się na polu bitwy Century: Age of Ashes dzięki niezwykle starannie zaprojektowanym przedmiotom kosmetycznym. Zdobywaj doświadczenie w grze, aby odblokować niesamowite skórki do personalizacji zarówno smoka, jak i jego jeźdźca!