Century: Age of Ashes
Çevrimiçi çok oyunculu ejderha savaşı oyunu Century: Age of Ashes şimdi ücretsiz! Ejderhanı kişiselleştir, arenaya dal ve efsanevi bir Ejderha Ustası ol. Düşmanlarını küle çevir ve göklerin hâkimi ol!
Zorlu çevrimiçi oyunlarda hız kesmeyen Century: Age of Ashes aksiyonunu tecrübe et! İster arkadaşlarınla, istersen tek başına arenaya dalarak heyecan verici PvP ve PvE oyun modlarında ölümüne mücadele et.
Outbreak (PvE): Takımını kur ve Hel's Breach kulelerini korkunç düşman dalgalarına karşı korur.
Gates of Fire (PvP): İki farklı takım bayrağı ele geçirmek için mücadele ediyor. Kapıların içinden uçarak puan kazan ve bayrağın kontrolünü kaybetme!
Spoils of War (PvP): Taşıyıcı ejderhalardan ve düşmanlardan altın çal, kendi zulanı koru ve beklenmedik durumlara hazırlıklı ol!
Survival (PvP): Her ejderha ustası kendi hayatı için savaşıyor! Vahşi ve hataya yer olmayan bir herkes tek çarpışmasında diğer oyunculara karşı savaş.
Her biri kendine gözgü yeteneklerle donatılmış 4 farklı eşsiz sınıfla farklı oynanış tarzlarını tecrübe et! Windguard ile müdafaaya koş ve rakibi şaşırt, Marauder ile iz sür ve yok et, Phantom ile gizlen ve pusuya düşür ve Stormraiser ile hücuma geç ve rakiplerini gök gürültüleri ile şaşırt ya da Thornweaver ile rakiplerini ağlarla sardığın tuzaklara düşür!
Century: Age of Ashes tarafından özenle hazırlanmış kozmetik içeriklerle arenada tarzını konuştur. Ejderhan ve sürücüsünü kişiselleştirmede kullanabileceğin muhteşem kaplamaların kilidini açmak için tecrübe kazan!