City Transport Simulator: Tram
Żadnych oczekiwań, żadnej presji, po prostu przejażdżka tramwajem. Zachwyć się realistyczną grafiką i fizyką tramwaju odwzorowującą prawdziwe życie, za dnia oraz w nocy. Twórz linie tramwajowe bez ograniczeń i transportuj pasażerów jak tylko masz ochotę. Zabierz tramwaje w trasę i pilnuj rozkładów jazdy: klasyczna przejażdżka tramwajowa.