City Transport Simulator: Tram
Güney Almanya'daki şehirlerden ilham alan Tramau, tarihi cazibeyi ileriye dönük yenilikle harmanlayan, toplu taşıma dostu bir şehirdir. Tramau'nun zengin kültürel mirasının bir kanıtı olan görkemli bir katedralin de aralarında bulunduğu simgesel yapılarla noktalanan şehrin silüetine hayranlıkla bakarken hareketli ve etkin bir tramvay ağı oluşturmanın keyfini çıkar.