City Transport Simulator: Tram - Deluxe Edition
Poza trzema tramwajami ze świata rzeczywistego dostępnymi w wersji Standard (ULF B1, R2.2b i ULF A1), w wersji Deluxe znajdziesz również StadtRegioTram oraz Type D Vienna! Czas podbić ulice Tramau.
Poza trzema tramwajami ze świata rzeczywistego dostępnymi w wersji Standard (ULF B1, R2.2b i ULF A1), w wersji Deluxe znajdziesz również StadtRegioTram oraz Type D Vienna! Podbij ulice Tramau, przewoź pasażerów zgodnie z rozkładem jazdy, buduj własne trasy tramwajowe i utwórz w pełni funkcjonującą oraz efektywną sieć tramwajową.