City Transport Simulator: Tram - Deluxe Edition
Standard sürümde yer alan üç gerçek tramvaya (ULF B1, R2.2b veya ULF A1) ek olarak Deluxe sürüm aynı zamanda StadtRegioTram ve Type D Vienna'yı da içeriyor! Tramau şehri sokaklarına çık, yolcularını bir zaman çizelgesine bağlı kalarak taşı ve tamamen işlek ve etkili bir tramvay ağı oluşturmak için kendi tramvay rotalarını oluştur.