Concubine
Early Access games are still under development and may change significantly over time. As a result, you may experience unforeseen issues or completely new gameplay elements while playing this game.You can play now to experience the game while it's being built or wait until it offers a more complete experience.A sensual, dark fantasy hack & slash ARPG. Fully customize an attractive concubine and up to three female companions with deep details.
As you travel & fight your way, you will meet beautiful, skilled companions to rescue & add to your party. Customize your new companions, gear & costume them up, build their skill trees & teach them new spells & strategies. Your companions will also live in your Harem base, and you can see them in their daily routines -sleeping, bathing, entertaining- when you are not outside adventuring.