Curse of the Dead Gods
Jesteś poszukiwaczem niewypowiedzianych bogactw, wiecznego życia i boskich mocy. Twoje dążenia doprowadzą Cię do tej przeklętej świątyni — pozornie niekończącego się labiryntu pełnego bezdennych czeluści, śmiertelnych pułapek i potworów.
Zbieraj mistyczne relikwie i arsenał broni, które uczynią Cię niepowstrzymaną siłą. Przedzieraj się przez hordy wrogów w ciemnych, jamistych korytarzach wypełnionych wszelkiego rodzaju pułapkami i sekretami — posągami ziejącymi ogniem, materiałami wybuchowymi, ukrytymi kolcami i innymi okropieństwami.