Dead By Daylight - Gold Edition
Ana oyun ve 12 bölümle toplamda 16 Katil ve 19 Kurban içeren Dead by Daylight Gold Edition ile gerçek dehşeti yaşa.
Sis'e ilk adımını mı atıyorsun, yoksa işleri bir sonraki seviyeye mi taşımak istiyorsun? Gold Edition her ikisi için de en iyi başlangıç noktası. Eksiksiz Dead by Daylight deneyimiyle geniş yelpazeli korku karakterlerinin tadını çıkar.