Dead by Daylight: Edycja z okazji 10. rocznicy
Dead by Daylight: Edycja z okazji 10. rocznicy już jest dostępna i nie ma lepszej okazji, aby rozpocząć kolejną dekadę horroru, akcji i ekscytującej wieloosobowej gry. Ta bogata edycja zawiera 5 zabójców i 5 ocalałych, i jest najlepszym sposobem na rozpoczęcie twojej podróży do wnętrza Mgły.