Dead by Daylight: Jason Edition
Dead by Daylight: Jason Edition indeholder grundspillet og Jason-kapitlet, som fører det legendariske horror-ikon til The Fog. Denne udgave indeholder også to eksklusive kapitler: Hockey Mask Badge og Misty Cabin Banner.