Dead by Daylight: Jason Sürümü
Dead by Daylight: Jason Sürümü ana oyunu ve efsanevi korku simgesini Sis'e getiren Jason Bölümü'nü içeriyor. Ayrıca bu sürümde bölüme özel iki içerik mevcut: Hokey Maskesi Rozeti ve Sisli Kabin Sancağı.