Dead Cells: Medley of Pain Bundle
Extend your stay with Dead Cells thanks to this ultimate bundle including all DLC for the title, including the Return to Castlevania DLC!
Dead Cells is a roguelite, metroidvania inspired, action-platformer. You'll explore a sprawling, ever-changing castle... assuming you’re able to fight your way past its keepers in 2D souls-lite combat. No checkpoints. Kill, die, learn, repeat.
Unlock the original Dead Cells DLCs, giving you late-game content plus an entire new pathway to follow, with an alternative ending and tons of new enemies, weapons & outfits.
Team up with Richter Belmont & Alucard to battle through the ancient corridors of Dracula’s Castle. Wield the classic Castlevania weapons against hordes of monsters to reach the throne room of the Dark Lord himself...