Dead Cells: Return to Castlevania Bundle
Slay countless foes in fast-paced combat in the award-winning action roguelite Dead Cells and storm Dracula's Castle with classic weapons in the Return to Castlevania DLC!
Dead Cells is a roguelite, metroidvania inspired, action-platformer. You'll explore a sprawling, ever-changing castle... assuming you’re able to fight your way past its keepers in 2D souls-lite combat. No checkpoints. Kill, die, learn, repeat.
Explore a sprawling, ever-changing island, challenging hordes of enemies in fast-paced, buttery smooth 2D combat.
Team up with Richter Belmont & Alucard to battle through the ancient corridors of Dracula’s Castle. Wield the classic Castlevania weapons against hordes of monsters to reach the throne room of the Dark Lord himself...