Dead Cells: Medley of Pain Bundle
Graj w Dead Cells jeszcze dłużej dzięki temu wyjątkowemu zestawowi zawierającemu wszystkie DLC do gry podstawowej, w tym Return to Castlevania DLC!
Dead Cells to gra platformowa akcji, łącząca gatunki roguelite i metroidvania. Przemierzaj rozległy i nieustannie zmieniający się zamek... o ile potrafisz pokonać strażników w walce 2D spod znaku Souls. Żadnych punktów kontrolnych. Zabijasz. Giniesz. Uczysz się. Powtarzasz.
Odblokuj oryginalne dodatki do Dead Cells, która dadzą dostęp do końcowej zawartości gry oraz zupełnie nowej ścieżki z alternatywnym zakończeniem i mnóstwem nowych wrogów, broni i strojów.
Dołącz do Richtera Belmonta i Alucarda, by przedzierać się przez wrogów w starożytnych korytarzach Zamku Drakuli. Dzierż kultowy oręż z Castlevanii i staw czoła hordom potworów podczas swej podróży do sali tronowej Pana Ciemności...