Dead Cells: Medley of Pain Bundle
Dead Cells, metroidvania türünden ilham alan roguelite bir aksiyon platform oyunudur. Sürekli büyüyen ve değişen bir kaleyi keşfedeceksin... Tabii eğer bu kalenin sakinlerini 2D souls-lite çarpışmalarda geçebileceğini varsayarsak. Kayıt noktası yok. Öldür, öl, öğren, tekrarla.
Orijinal Dead Cells DLC'lerini açarak, oyun sonu içeriklerinin yanı sıra izleyebileceğin yepyeni bir yol, alternatif bir son ve tonlarca yeni düşman, silah ve kıyafete erişim kazan.
Richter Belmont ve Alucard ile birlik olup Drakula'nın Kalesi'nin kadim koridorlarında savaşarak ilerle. Karanlık Lord'un taht odasına ulaşmak için canavarlarla savaşırken akıllara kazınmış Castlevania silahlarını kullan...